Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 5 aprilie 2020

Produse consumate- martie 2020


                   Buna dragile mele! Iata ca pentru astazi am pregatit un articol despre produsele consumate din ultima perioada. Nu sunt foarte multe dar as vrea sa va povestesc despre fiecare  cate putin, asa ca sa incepem. In prima poza de sus de la stanga la dreapta avem produse esentiale pentru ingrijirea corpului:
- gel intim Pharmacy de la Lady's, un produs delicat, imi place ca nu este putenic parfumat, este deja a treia oara cand il folosesc;
- gel de dus Cien de la Lidl, de fiecare data cand il termin il cumpar din nou, costa doar 5 lei parca, este foarte cremos si ador mirosul sau;
- gel de dus Dove cu castravete si ceai verde, alt gel de dus dupa care ma dau in vant, am achizitionat varianta mare de gel de dus si sapunul lichid din aceeasi gama , daca m-ar intreba cineva care cred ca este mirosul de curat as raspunde Dove cu castravete si ceai verde;
- spuma de dus Dove, iar nelipsita din baia mea, indiferent de aroma, mi se pare un produs foarte util pentru ca poate fi utilizat si ca spuma de ras sub dus atunci cand esti pe mare graba;
- uleiul pentru dus Atoderm de la Bioderma, este prima data cand il incerc, mi-a placut, lasa pielea moale ca de bebelus, trebuie sa achizitionez o varianta mai mare;
- samponul mov Elseve de la L'oreal pentru parul blond este un produs care chiar functioneaza, l-am incercat prima data cu ocazia campaniei de testare a celor de la Buzzstore dupa care l-am mai cumparat de vreo 2 ori, imi place ca neutralizeaza nuantele de galben si portocaliu, ii gasiti recenzia pe blog;
- mai departe tot un sampon pentru par blond, Loncolor Expert -Silver Expert, acesta fata de cel de mai sus il utilizez atunci cand imi doresc par mai gri, taie si el galbenul si nuanteaza parul blond in gri -cenusiu;
- samponul Parusan, care are si el un articol pe blog, la fel, l-am avut de vreo doua ori, mi se pare un produs bun, cel putin mie mi s-a potrivit;
- balsamul Violet de la Avon, destinat tot parului blond nu mi-a placut asa de mult pentru mi se pare prea apos, cam greu sa stea pe par, insa samponul din aceeasi gama e genial, cu siguranta o sa scriu despre el.

                                Mai jos am cateva produse de machiaj si de ingrijire a tenului si parului, si un parfum:
- ser cu vitamina C The Ordinary, un produs nou pentru mine, este mai ciudat la aplicare pentru ca pisca, insa chiar mi se pare ca are efecte, o sa scriu un articol mai in detaliu;
- mascara The One No Compromise de la Oriflame imi place pentru ca sta la locul ei toata ziua fiind rezistenta la apa si ca se demachiaza simplu cu apa calda fara a-mi agresa genele;
- lotiunea micelara Elmiplant este prima data cand o incerc, demachiaza bine; este un produs ok;
- samponul uscat Haix Volume Lift de la Oriflame, este unul din produsele de acest gen preferate, spre exemplu eu nu m-am inteles cu Batiste pentru ca imi facea matreata si imi dadea mancarimi scalpului;


- rujul lichid mat The One de la Oriflame nu mi-a placut deloc, nu are treaba cu ceea ce se vrea a fi, chiar este cremos, nu rezista, culoarea imi placea mult;
- tot de la Oriflame ojele  The One au culori minunate si o rezistenta buna, iar mascara Instant Extensions chiar lungeste genele, in plus are si o perie interesanta;
- apa micelara Sensibio Bioderma, nu cred ca mai trebuie sa va mai povestesc de ce este un produs minunat, ador varianta aceasta pentru calatorii;
- parfumul Evidence de la Yves Rocher este foarte intens, desi are doar 30 ml nu se consuma foarte repede , cateva pufuri fiind de ajuns;
- spuma Taft am folosit-o dupa fiecare baie pentru un plus de volum, nu incarca deloc si efectul se mentine cateva zile.


                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu