Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 11 decembrie 2018

Șampon Seboderm sau cum am scăpat de mătreață


                     Buna dragele mele! Astazi va scriu cateva randuri despre samponul care pentru mine este numarul unu. Pentru ca matreata imi da batai de cap de mai mult timp am testat ceva sampoane in incercarea de a o combate. Iata ca samponul care mi se pare cel mai eficient in inlaturarea matretii este Seboderm cu ketoconazol 2%. Eu l-am achizitionat online de la Farmacia Tei pentru suma de 20.50 de lei si am observat ca este destul de greu de gasit in farmaciile fizice.

 INGREDIENTE:

                                                               INDICATII:


                  Desi pare destul de micut, cantitatea sa de 125 de ml ajunge pentru o perioada indelungata, deoarece lichidul de culoare rosiatica - portocalie are o textura destul de groasa si se consuma greu. Acest sampon este eficient de la prima spalare astfel incat dupa 2 saptamani am si scapat de problema care nu dadea pace scalpului meu. Acum pot folosi orice sampon doresc si pe acesta il am preventiv in casa si il mai folosesc in paralel.



                          In concluzie acest sampon este foarte eficient, si a functionat in ceea ce ma priveste. Este posibil ca si voua sa vi se potriveasca si puteti sa il incercati daca va confruntati cu aceleasi probleme ale scalpului.

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu