Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 27 octombrie 2015

NOTD: Oja AVON GLOW si lac Gabrini


                Azi va fac cunostinta cu oja AVON GLOW. O nuanta frumoasa de portocaliu care este dedicata verii, desi mie mi se pare ca se potriveste de minune si toamna. Rezista foarte bine pe unghii, intre 3 si 5 zile, si isi pasteaza luciul. Singurul minus care  l-am gasit este faptul ca desi am aplicat 2 straturi nu devine complet opaca.



            Pentru a face manichiura sa para mai interesanta am adaugat si putin lac cu sclipici GABRINI, si el la fel de rezistent. In general rezultatul mi s-a parut multumitor, sper sa va placa si voua.






                    Multi pupici!!!

5 comentarii:

  1. Imi place combinatia dintre oja si sclipici :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faina combinatia, foarte potrivita pentru toamna. Dar parca tot ma sacaie transparenta lacului de la Avon.

    hadasareviewblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa combinatia! Imi place oja portocalie

    RăspundețiȘtergere
  4. These polish are very great. I will buy some since these colors are perfect with my red dresses.

    my blog

    RăspundețiȘtergere