Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 6 octombrie 2015

Cateva produse care m-au dezamagit


                       Hi girls! In aceasta postare o sa va prezint cateva produse care nu au fost tocmai pe placul meu. Iata opinia mea despre cateva produse:

- Tusul carioca Giordani Gold de la Oriflame; aplicatorul sau aproape zgarie, nu este pigmentat, si evident nici rezistent, sa nu mai spun ca nu poti trasa cu el cum trebuie.



- Deodorantul antiperspirant Dove Original; daca nu sunt atenta cu aplicarea risc sa raman toata alba la subrat, dupa care incepe sa se faramiteze si evident se sfarseste prin patarea hainelor. Din partea mea are un mare NU!!!!!!!



- Demachiant si gel de curatare marca Auchan; cumparate mai mult din curiozitate intra cu usurinta in categoria celor mai proaste produse folosite de mine, in special demachiantul. Nu mi-au cauzat neplaceri tenului insa sunt destul de slab calitative: demachiantul are o textura aproape lichida si de-abia poti sa il aplici iar gelul usuca ingrozitor fata. Nu aveam asteptari foarte mari, insa ambalajele aratau tare bine si am zis ca merita o sansa.


           Voi le-ati incercat? Cum vi se par?                  

11 comentarii:

  1. Mie Dove chiar imi place acum pe vreme mai rece,nu am avut probleme de genu

    RăspundețiȘtergere
  2. La dove original nu mi.a placut mirosul, nu stiu de ce, dar am avut aceasi parere ca si tine, se facea alb pudra, se faramita..oribil. de la auchan nu am incercat nimic, dar m ar tenta lotiunea lor micelara, la 10 lei 500 ml nu ai ce pierde,cred ;) pup.
    Iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer si eu m-am oprit o clipa la raft sa ma uit la lotiunea micelara auchan, chiar ma tenteaza sa o cumpar

      Ștergere
    2. Nuuu chair nu ti.o recomand a mea sta in dulap degeaba , nu face nimic in privinta demachierii este apa si cam ata plus ca are ceva in ea ciudatel niste bucatele mici..si cam irita tenul

      Ștergere
    3. mersi pentru sfat, asa nu arunc banii degeaba pe un produs care nu este bun

      Ștergere
  3. cu antiperspirantul ai încercat să îl agiți bine înainte? tot ce se poate să se tragă de la asta faza cu petele albe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi pt. sfat, da am incercat, parca e mai bine acum in ceea ce priveste petele, dar tot scoate acel praf innecacios

      Ștergere
  4. Hmm... nu am folsoit niciun produs din lista ta.
    Ce bine! ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am avut aceasi problema cu deodorantul Dove , foarte dezamagitor !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am folosit niciun produs din acestea!

    RăspundețiȘtergere