Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 2 august 2015

Favoritele lunii iulie 2015


                  Dragele mele, iata ca a sosit si ultima luna de vara, sper ca va bucurati din plin de zilele de concediu si profitati de razele soarelui. Eu tocmai am incheiat o vacanta frumoasa la mare, dupa care am petrecut si cateva zile la tara alaturi de cei dragi.
                    In luna ce tocmai a trecut nu am avut foarte multe produse preferate, insa am facut cateva descoperiri cosmetice excelente:

- peelingul cuticular, uleiul pentru cuticule si sprayul pentru uscare rapida, toate de la Farmec, au devenit indispensabile in realizarea unei manichiuri impecabile;




- m-am potrejat impotriva transpiratiei cu deodorantul Dove cu Rodie care are un miros placut, si mi-am incantat simturile cu gelul de dus Fa Luxurious Moments;




- pentru ca temperaturile din termometre au luat-o razna, nu trebuie sa ne lipseasca protectia solara, eu am descoperit doua creme foarte bune, Elmiplant SUN si NIVEA BABY, despre care cu siguranta va voi spune mai multe in viitoarele postari.



                  Cam acestea au fost favoritele lunii iulie. Va doresc o zi frumoasa in continuare!

4 comentarii: