Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 4 august 2015

Ce produse am mai dat gata

                                 Pentru ca am strans ceva recipiente goale am zis ca a venit momentul sa va arat si voua ce produse am mai terminat. Nu sunt foarte multe dar nici putine, si fara o ordine anume va spun cateva cuvinte despre fiecare:
- deodorantul Fa l-am cumparat mai mult din curiozitate, mi-a placut mirosul sau insa ma deranja praful care il scotea si parca nici nu facea fata transpiratiei asa cum imi doream;
- lotiunea cu liliac de la Yves Rocher parca nu mai e asa de buna ca versiunea e mai veche, sau poate doar mi se pare mie;
- gelul exfoliant Oriflame este un produs bun, miroase discret si isi face foarte bine treaba;
- crema de maini Oriflame a fost buna de purtat in geanta datorita dimensiunilor mici, in rest nimic deosebit;
- gelul intim Bella nu mi s-a parut cu nimic diferit fata de orice gel ieftin;
- pentru ca in ultima vreme am avut o relatie buna cu uleiurile, am mai terminat un flacon de ulei de macese;
- si dizolvantul de la Farmec a ajuns la ultima picatura, chiar sterge bine unghiile;




- gelul spumant demachiant Gerovital Happiness, deja recumparat, poate sa intre la categoria  cel mai bun din toate timpurile, imi place foarte mult si cu siguranta va ramane mult timp preferatul meu;
- Sensibio TOLERANCE de la Bioderma este una dintre cremele mele preferate de fata;
- am mai dat gata un flacon de apa de trandafiri, este un produs bun care are multiple intrebuintari;
- balsamul Life Care nu m-a impresionat atat de tare, este bunicel si cam atat;



- fixativul Wella este un produs bun, deja am achizitionat un nou flacon;
- masca Avon nu mi-a placut, nu am observat cine stie ce efecte asupra parului meu;


- am mai terminat o crema de corp D&G, o apa de parfum si un roll-on Giordani; acest deodorant nu prea mi-a placut pentru ca era cam lipicios;
- atat Femme cat si Celebre mi-au placut, ambele de la Avon, in special Femme, pentru ca isi tinea mirosul mai mult timp.


                   

4 comentarii:

  1. Ma bucur sa aflu ca e atat de bun gelul spumant de la Gerovital. :) Ai consumat destul de multe produse. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai fost harnicuta, ai consumat destule produse :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, m-ai facut curioasa in legatura cu gelul spumant... Cred ca il pun pe listuta mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca ai folosit ulei de maceste... as vrea sa stiu ce efect a avut asupra ta? Am citit undeva ca e f bun pt cicatrice postacneice si as vrea sa l incerc pentru aceasta problema. Ce m-ai sfatui?

    RăspundețiȘtergere