Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 14 iulie 2015

Review: Crema Ivatherm Sunlight cu SPF50



Cantitate: 50 ml
Ptre: aproximativ 64 de lei, in functie de oferte




                                                                   INGREDIENTE:

                                                INDICATII, PROPRIETATI, FOLOSIRE:

PAREREA MEA:

- are consistenta unei creme de fata hidratante si intra foarte repede in piele;
- nu lasa urme albe;
- se comporta super ca si baza de machiaj, mi se pare chiar ca fondul de ten se aseaza mai bine si tenul are un aspect mai placut, setat si cu putina pudra chiar nu e nici o treaba pana seara;
- ingredientele sunt destul de ok, chiar daca in compozitie intra si parfumul, este pe la sfarsitul listei; oricum tenul meu sensibil nu a avut nici o reactie la el;
- apropo de ingrediente, crema asigura protectie solara pentru tot spectrul.


                Avand in vedere cele de mai sus  Ivatherm Sunlight SPF50 mi se potriveste de minune si se va regasi in rutina de ingrijire a tenului meu mult timp de acum incolo. O puteti incerca si voi, este posibil sa fie pe placul vostru. Nu uitati sa respectati recomandarile in ceea ce priveste expunerea la soare.



Un comentariu: