Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 25 mai 2015

Review: Rimel Miss Manga L'oreal


                         Incep aceasta postare cu o intrebare interesanta pentru toate fetele. Care produs de machiaj este indispensabil pentru voi? Pentru mine este cu siguranta mascara, nu imi pot imagina un machiaj fara sa imi rimelez genele, in plus atunci cand sunt in criza de timp sau imi doresc ceva mai simplu este singurul care il aplic. Mascara Miss Manga by L'oreal Paris cu periuta sa conica si flexibila 360 imi ofera volumul de care am nevoie, imi alungeste genele si imi da expresivitate privirii.





                           Inca de la aparitia sa pe piata am foarte tentata sa incerc acest rimel. De ce? Ambalajul este foarte feminin, peria foarte interesanta si promisiunile pe masura. Pe langa toate acestea ce e cel mai important este ca face ceea ce promite si efectele sale sunt mai mult decat vizibile. Cele mai importante dovezi atunci cand iti publici parerea despre un produs sunt bineinteles pozele, acestea iti sustin si mai bine argumentele si ideile.
                           In concluzie iubesc Mascara Miss Manga si cu siguranta intra in topul preferatelor mele.















             Am scris acest articol pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris, si daca este pe placul vostru ma puteti vota si voi.  Ma gasiti pe randul 4 de sus in jos, Emilia Elena Mitrea .
                     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu