Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 11 mai 2015

Machiajul meu de zi cu zi

                   


                        Dragele mele, azi vom discuta despre make-up, unul dintre cele mai iubite domenii de catre doamne si domnisoare. Scopul acestei postari este de a va ajuta cu cateva sfaturi pentru realizarea unui machiaj cat mai corect la voi acasa. Machiajul ne ajuta sa fim si sa ne simtim mai frumoase prin evidentierea trasaturilor cu care am fost inzestrate de creatorul nostru, de aceea este foarte importanta alegerea culorilor si locul unde fardurile sunt aplicate; in mod sigur va doriti ca fata sa iasa in evidenta si nu machiajul.
                        Inainte de a trece la etapele de realizare ale unui machiaj mai intai vreau sa va prezint factorii care duc la reusita unui machiaj;
- calitatea pielii;
- folosirea produselor adecvate;
- calitatea produselor;
- morfologia fetei;
- moda (dar nu trebuie sa schimbe personalitatea);
- varsta;
- vestimentatia;
- evenimentul;
- lumina;
                       Avand in vedere cele de mai sus putem trece la realizarea machiajului. Probabil ca stiti ca in machiaj exista o singura regula, aceea ca: " NU EXISTA REGULI", Insa pentru realizarea unui machiaj reusit si de durata sunt cateva etape care trebuie urmate.
                       Prima etapa este cea de pregatire a fetei:
- demachiere
- tonifiere
- hidratare
Demachierea se poate face cu un lapte demachiant, ulei demachiant, gel demachiant/spuma, sau prin utilizarea unei solutii micelare. 


Eu am ales lotiunea micelara L'oreal Paris care se potriveste perfect tipului meu de ten - normal/mixt. Este foarte important sa va cunoasteti tipul tenului pentru folosirea unor produse potrivite. Pentru hidratare am folosit uleiul extraordinar Nutri-Gold care ii ofera o luminozitate naturala fetei mele.


                      A doua etapa consta in aplicarea bazei de machiaj
- acoperirea neuniformitatilor;
- aplicarea fondului de ten;
- aplicarea pudrei (fixarea bazei).
                     A treia etapa este corectia sprancenelor dupa care vor urma machiajul ochilor, corectarea si machiajul buzelor, aplicarea fardului de obraz si ultimile retusuri.
                   Tinand cont de toate regulile de mai sus am incercat sa realizez un machiaj de zi. Baza este lejera iar corectiile bine estompate. Pentru conturul ochilor am folosit un creion maro si i-am machiat in culori asortate cu vestimentatia cu fardurile de ochi Color Riche mono in nuantele 200 Nude si Smoky 302, dupa care i-am rimelat de doua ori cu rimelul Miss Manga. Forma fetei mele este ovala, asadar machiajul nu trebuie sa depaseasca coltul ochiului.



Pe buze am aplicat rujul L'oreal Color Riche in nuanta cu numarul 640 - Erotique, o culoare destul de naturala. Avand in vedere tot forma fetei blushul l-am aplicat pe osul pometelui, putin rotunjit sub pomet.




                         In general acesta este genul de machiaj pe care eu il port zilnic. Sunt adepta unui stil natural si cred ca simplitatea poate fi fermecatoare.
                          Am scris acest articol pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris, si daca este pe placul vostru ma puteti vota.

2 comentarii: