Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 28 aprilie 2015

Review: Sampon Elseve L'oreal pentru par normal sau gras


                  In ultima perioada am tot incercat diverse sampoane deoarece inca nu l-am gasit pe cel potrivit, desi stiu ca nici schimbarea lor frecventa nu este un lucru prea bun. Produse pentru par L'oreal am folosit in fiecare an, cu unele m-am inteles foarte bine iar cu altele mai putin. Cel mai mult imi plac mastile si balsamurile de par care s-au dovedit a fi destul de eficiente.
                  Acum sa vedem cu ce se lauda samponul cu multi-vitamine de mai sus si ce poate sa faca.





Cantitate: 250 ml
Valabilitate: 12 luni


INGREDIENTE:



              Dupa ce am folosit o buna perioada de timp samponul din imaginea de mai sus pot spune ca:
- scalpul s-a inteles foarte bine cu el;
- se consuma destul de repede;
- are un miros fructat, mie imi aduce mai mult a jeleuri, insa nu persista;
- lasa o stralucire frumoasa parului;
- curata foarte bine si am impresia ca usuca varfurile;
- nu am observat sa prelungeasca timpul intre doua spalari.

                    Voi folositi sampoanele L'oreal Paris? Care este preferatul vostru?




Un comentariu: