Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 14 aprilie 2015

Review: Garnier Ultra Doux Provence sampon si balsam



                        Dragele mele, sper ca ati petrecut frumos zilele trecute alaturi de familie si cei dragi. Si eu m-am bucurat cum trebuie de sarbatori si de timpul liber asa ca am lipsit putin de pe blog, insa am urmarit din umbra noutatile din blogosfera. De data aceasta am revenit cu recenziile a doua produse, samponul si balsamul Garnier Ultra Doux Provence destinate parului normal/uscat. Recunosc ca unul din motivele care m-au indemnat sa le cumpar a fost si mirosul frumos care il au, dar si ceva recenzii bune gasite pe diverse bloguri. Bineinteles ca pretul lor modest te impulsioneaza si mai mult sa le cumperi si sa le incerci.
                         Am hotarat sa va vorbesc pe rand despre ele pentru a observa cat mai clar ce mi-a placut si ce nu. Samponul se gaseste cred ca in orice supermarket la un pret de maxim 9 lei pentru o cantitate de 250 ml cu o valabilitate de 12 luni de la deschidere. Are un miros divin de caise amestecat cu migdale care se mentine in par si dupa spalare. Nu se consuma repede si nici nu prelungeste sau scade durata intre spalari fata de alte sampoane, mai ales ca cele destinate parului uscat au tendinta sa il ingrase mai repede. Nu mi-a cauzat alte probleme scalpului fata de cele pe care le aveam, dar nici nu le-a ameliorat pe cele deja existente. Imi place ca nu usuca parul si ii da o oarecare stralucire. Pentru mine este un sampon normal care isi face treaba.




 INGREDIENTE:



                         Daca samponul este bunicel despre balsam nu pot sa spun acelasi lucru, el intrand cu usurinta in lista produselor care m-au dezamagit.  Cu aceeasi valabilitate si pret asemanator  acesta se gaseste intr-o cantitate de 200 ml. Este de culoare alba si are o consistenta mult prea lichida care se cam pierde printre degete si aluneca de pe par. Are acelasi miros ca si samponul si acelasi ambalaj rigid si rezistent, doar ca nu este transparent. Desi am folosit acest produs de multe ori asupra parului 
meu nu are efectul dorit. Chiar daca lasa parul mai moale si mai usor de descurcat varfurile sunt la fel de uscate, nu le hidrateaza mai deloc. Cu siguranta experienta mea cu acest balsam de par nu a fost cea mai buna, desi am incercat si alte produse de acest gen de la Garnier care mi-au placut foarte mult.


 INGREDIENTE:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu