Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 5 februarie 2015

Review: fond de ten LASTING FINISH 25 HR Rimmel London


                   Azi mi-am propus sa va vorbesc despre fondul de ten LASTING FINISH 25 HR de la  Rimmel London, un produs ce il folosesc de aproape doua luni. Imi place foarte mult, si desi mai am si alte fonduri de ten in trusa mea de machiaj acesta a devenit preferatul meu.









Cam asa suna reclama:

"Recunoaste, în fiecare zi te lupti cu stresul. Programul tau începe devreme si se termina tarziu în noapte. Totusi faci fata cu brio de fiecare data, nu crezi ca ar trebui sa o faca si machiajul tau?
Rimmel London îti prezinta  Fondul de Ten Lasting Finish 25 Ore, primul fond de ten de la Rimmel rezistent la transfer pana la 25 de ore.
Formula cu un complex revitalizant de minerale pentru a energiza pielea suprasolicitata. Si la fel de important, pielea se simte hidratata întreaga zi, fara a da senzatia de disconfort pe parcursul zilei.
Pilea se simte energizata.
Pielea se simte hidratata.
Nu se estompeaza.
Recunoaste, esti femeie mai mult de 24 de ore pe zi! Nu ar trebui ca machiajul tau sa reziste cel putin la fel de mult?"


Cantitate: 30 m
Valabilitate: 24 de luni de la deschidere
Pret: il puteti gasi pe 1001 cosmetice cu aproximativ 30 de lei sau sa consultati oferta din magazine, in Auchan am vazut ca au preturi foarte bune;


103 TRUE IVORY



Parerea mea:
- nuanta pe care o am eu este 103 True Ivory, se potriveste perfect tenului meu, ce imi place este diversitatea de nuante pe care o au, astfel si cel mai deschis ten isi poate gasi nuanta potrivita;

- textura este lichida si se intinde usor pe fata; 
- acoperirea este medie, un fond de ten potrivit si tenului cu imperfectiuni, cosuri etc.;
- nu incarca fata, are aspect mat;
- rezistent la transfer;
- rezista foarte bine pe ten de dimineata pana seara si se potriveste unui ten normal/mixt poate chiar si gras;

- raport pret/cantitate/calitate excelent.
                  Acest fond de ten ia de la mine un 10 si cu siguranta il voi recumpara pentru ca mi se potriveste ca o manusa. Voua va plac fondurile de ten de la Rimmel London? Care este preferatul vostru? Pe acesta l-ati incercat?

12 comentarii:

  1. L-am avut si eu si fara nici o indoiala e preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am cumparat si eu de curand si-mi place tare mult :D tot 103 port si eu, l-am luat cu 23 de lei din Auchan deci consider ca am facut o afacere foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut si eu ca in Auchan au cele mai bune preturi la cosmetice :)

      Ștergere
  3. Eu mi-am luat wake me up de la Rimmel.E ok.Dar acum il vreau si pe asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu il am si pe wake me up, ambele imi plac la fel de mult, insa fiecare e cu treaba lui, wake me up e pentru efect glow si lasting finish are efect mat,

      Ștergere
  4. E iubirea mea de 3 luni!!! :D Suntem nedespartiti :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna bine, ma tenteaza sa il incerc.

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. il am si eu si sunt mai mult decat multumita de el...il recomanda cu mare placere

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am incercat si eu, dar nu mi-a placut pentru zi. Este mult prea greoi si mat. Dar pentru seara, il folosesc.

    RăspundețiȘtergere