Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 11 februarie 2015

Review: Crema pentru curatarea fetei (fara sapun) ASLAVITAL


                          Recenzia de astazi este destinata cremei pentru curatarea fetei ASLAVITAL de la Farmec. Imi doream sa incerc ceva nou asa ca am bagat in cos si acest produs de curatare, mai ales ca era unul autohton nici nu am stat pe ganduri. Pentru ca am folosit mai bine de jumatate din ea m-am hotarat sa impartasesc cu voi experienta mea. 


Descriere:
Produsul asigură curăţarea delicată a tenurilor sensibile. Remineralizează, energizează, calmează pielea datorită complexului unic Argilă naturală-extract organic de Goji.

Utilizare: 
Se aplică o cantitate mică de cremă pe faţa umedă, evitând zona ochilor. Se masează uşor, apoi se clăteşte cu apă din abundenţă.




Cantitate: 100ml
Valabilitate: 6 luni de la deschidere
Pret: in jur de 17 lei in functie de oferte



INGREDIENTE:




Dozarea se poate face in doua moduri:
- rotiti capacul si produsul iese printr-un orificiu



MOD DOZARE 1
- sau capacul se poate da jos .


MOD DOZARE 2


CONSISTENTA


Parerea mea:
- imi place modul de dozare, astfel nu se pierde din produs;
- are o consistenta cremoasa de culoare alb murdar (crem) care se intinde usor pe fata;
- are un miros cam greoi, a parfum, eu nu am avut probleme insa sunt si persoane carora nu le plac produsele de ingrijire puternic mirositoare;
- lasa tenul neted si curat fara sa il usuce;
- curata foarte bine urmele de machiaj;
- nu mi-a cauzat iritatii sau alergii tenului sau ochilor;
- se consuma cam repejor, oricum cantitatea este doar de 100 ml;





                             Din partea mea acest produs are un mare DA. Imi place foarte mult si cu siguranta o voi mai folosi si in viitor. Voi ati incercat aceasta crema pentru curatarea fetei?


2 comentarii:

  1. Pare un produs interesant, nu l-am incercat pana acum.

    Kisses,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. nu l-am incercat pana acum, dar am auzit numai de bine despre aslavital!

    RăspundețiȘtergere