Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 4 decembrie 2014

Review: lapte demachiant Beautiful COSMETICS



               Deoarece in noiembrie am incercat o gramada de produse noi, luna aceasta urmeaza sa cititi pe blog o gramada de recenzii de produse. Pentru ca am avut la dispozitie destul timp pentru a le testa si pentru a-mi forma o parere despre ele este momentul sa impartasesc cu voi impresiile mele despre ele.
                 In postarea de astazi va voi vorbi despre laptele demachiant Beautiful COSMETICS pe baza de apa termala, atioxivita si vitamina E, primit spre testare de la Phenalex. Un produs care l-am folosit cu mare drag si pe care l-as putea incadra cu usurinta in topul celor mai bune demachiante.



INGREDIENTE:

                                             

Cantitate: 200 ml
Pret: in jur de 20 de lei, in functie de oferte
Valabilitate: 24 de luni de la deschidere
De unde se poate cumpara: click aici pentru a vedea unde il puteti gasi





Parerea mea:
- inca de la prima privire mi-a placut ambalajul sau, este igienic iar dozarea perfecta;
- dupa cum vedeti lista de ingrediente este clara si explicita pentru a intelege toata lumea cam ce este si ce face fiecare ingredient, ceea ce este un mare plus;
- imi place consistenta sa de culoare alb murdar -crem, nici prea lichida, nici prea groasa;
- curata foarte bine tenul si indeparteaza machiajul si impuritatile fara probleme;
- lasa tenul foarte fresh, proaspat si luminos;
- nu mi-a provocat usturimi ochilor sau iritatii tenului;
- mirosul sau este asa cum ziceau si alte bloggerite, miroase parca a drojdie, dar nu este un miros neplacut;
- ce ma incanta si mai mult este faptul ca este un produs romanesc, unul foarte reusit.

                Din partea mea acest lapte demachiant are nota 10 la toate, ambalaj, consistenta, eficienta. Merita incercat pentru ca este un produs excelent si va asigur ca nu veti avea nimic de pierdut. 

2 comentarii:

  1. De cand am descoperit apa micelara nu prea m-am mai uitat dupa demachiante... dar asta pare un produs bun.

    RăspundețiȘtergere