Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 7 decembrie 2014

5 produse esentiale pentru vremea rece

                   Am vazut acest tip de postare pe la mai multe bloggerite. Mi s-a parut interesant si m-am gandit sa va arat si eu cele 5 produse pe care le gasesc eu esentiale pentru sezonul rece:


  1. crema BIODERMA Sensibio Tolerance + are grija de tenul meu, face fata cu brio in sezonul rece, este ambalata corespunzator si are ingrediente ce nu contin iritatnti;
  2. ingrijirea mainilor in sezonul rece este foarte importanta, una din cele mai bune alegeri este crema Dove, nu costa cu mult peste 6 lei, hidrateaza bine si are dimensiunea ideala pentru a putea fi purtata si in geanta, in plus se gaseste aproape in orice supermarket;
  3. de cand vine toamna buzele noastre au nevoie de mai multa ingrijire pentru a fi moi si catifelate, asadar hidratarea lor o fac cu balsamul NIVEA carele da o culoare frumoasa si naturala, in plus este foarte accesibil;
  4. si parul are nevoie de ceva atentie din partea noastra asa ca eu aleg uieiul de par Advance Tehniques de la Avon, efectele lui sunt vizibile, varfurile arata mult mai bine la un pret foarte bun;
  5. sa nu uitam si de restul corpului aplicand o crema corespunzatoare, eu aleg crema de corp multi-performanta IVATHERM, imi place la nebunie textura sa iar pielea corpului ramane catifelata si hidratata.


                             Ce parere aveti de alergerile mele?
     

8 comentarii:

  1. dint tot ce ai prezentat am folosit si folosesc doar balsamul de buze Nivea,insa sunt sigura ca si celelalte produse sunt bune,pt ca am citit multe pareri pozitive despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. am folosit si eu balsamul de buze de la nivea, in varianta cu cirese!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc uleiul de la avon,este f bun!l-am vazut si in multe centre de infrumusetare

    RăspundețiȘtergere
  4. crema de la Bioderma e pe lista mea de ceva vreme.... ca balsam de buze acum folosesc Maybelline Baby Lips..e acelasi lucru ca cel de la Nivea

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa incerc si eu crema Dove. toata lumea o lauda. :D

    RăspundețiȘtergere