Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 27 aprilie 2014

Review: Crema de noapte TRIPLE ACTIVE L'oreal



Descriere:  Textura fondanta, lejera, non-grasa si nelipicioasa intra imediat in piele si reda pielii normale si mixte un aspect moale si neted la atingere.

Cantitate: 50 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Pret: in jur de 25 de ron, in functie de magazin si promotii poate fi mai mult sau mai putin




Parerea mea:

- are o textura onctuoasa;
- are miros placut;
- se absoarbe binisor in piele;
- ambalajul poate fi un minus;
- nu mi-a provocat alergii, iritatii sau usturimi ochilor;
- dimineata tenul este hidratat.

In general este o crema bunicica. Imi pare rau ca am aruncat cutia si nu mai am lista cu ingrediente. Voi ati folosit aceasta crema?

3 comentarii:

  1. Nu am folosit aceasta crema pana acum.
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit ei eu crema aceasta si am fost super incantata de ea. Am observat ca se absoarbe foarte usor iar dimineata chiar aveam pielea fina. Ti-o recomand si pe cea de zi. Eu asa le-am folosit am fost foarte incantata de ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! Chiar ,ma gandeam sa o incerc si pe cea de zi.

      Ștergere