Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 24 aprilie 2014

Noile produse The ONE de la Oriflame



            Despre produsele Oriflame cred ca toata lumea a auzit si majoritatea au incercat macar unul dintre aceste produsele. Eu personal de-a lungul timpului am incercat mai multe produse Oriflame si mi-au placut sau mi s-au potrivit mai mult sau mai putin. Bineinteles am si produsele mele preferate de la ei pe care unele dintre ele le-am recumparat de cateva ori cum ar fi rimelul wonderlash sau fonul de ten studio.
Recomand cu tot sufletul si chitul pentru sprancene care poate fi comparat cu ate chituri profesionale la preturi mult mai mari. Insa nu despre produsele care sunt deja in catalog de multa vreme vreau sa va vorbesc, ci despre noul brand The One care este scopul acestei postari.




                   Avand ca inspirate modul nostru de viata, brandul The ONE  ne pune la dispozitie cele mai noi tendinte in moda si frumusete din toata lumea. Prin cele trei game - Mega Impact, Frumusete de zi cu zi  si Ultra Rezistenta - vei descoperi cat de usor este sa-ti imbunatatesti look-ul, indiferent de ocazie.
                  Din aceasta gama ma tenteaza foarte mult sa testez fondul de ten deoarece  are o textura lejera, satinata si cel mai important spf 20. 

Produsele pentru buze arata ispititor, oricine isi doreste asemenea buze senzuale. 


Imi doresc sa incerc aceste produse deoarece le gasesc inovatoare, atractive, si la preturi accesibile. Nu pot sa lipseasca din portfardul niciunei femei. Pe voi va tenteaza sa incercati noul brand The One?

2 comentarii: