Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 7 martie 2014

Favorite in lunile ianuarie si februarie

               In aceasta postare va prezint produsele care m-au incantat cel mai mult in lunile ianuarie si februarie. Iata care sunt acestea:





- peria Tangle Teezer a avut grija de parul meu, o ador;





- samponul Gerovital si balsamul Garnier mi-au ingrijit parul, in curand review pentru balsam;
- imi place crema antivergeturi de la Elmiplant pentru ca are efecte vizibile iar sprayul de corp cu iasomie Camil de la Lady's ma improspateaza dupa fiecare baie;


 
 
 
- fondul de ten wake me up de la Rimmel si cc cream de la Elmiplant au avut grija ca tenul meu sa arate impecabil atunci cand am vrut mai mult sau mai putin machiaj, urmeaza recenzii pentru ambele produse;
- pentru buze am folosit foarte des un luciu roz de la Avon si un ruj power shine de la Oriflame care are o nuanta de rosu placut pentru machiajul de zi cu zi.
 
 
Voi folositi vreun produs din cele de mai sus? Care este preferatul vostru?
 

3 comentarii:

  1. Eu am varianta cu ciocolata si menta a spray-ului de corp de la Ladys .. e pur si simplu delicios :)) mereu miros ca o bomboana dupa ce ma dau cu el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar sunt tentata acum sa il incerc si pe cel cu ciocolata si menta :)

      Ștergere
  2. Am incercat samponul regenerant si am si peria Tangle Teezer si amandoua sunt preferatele mele si am si rujul PowerShine, dar alta nuanta si e imi place mult :D

    RăspundețiȘtergere