Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 7 martie 2014

Ce produse am mai terminat

            Nu v-am mai prezentat de ceva timp produsele terminate asa ca revin cu aceasta rubrica. Iata ce am terminat in ultima perioada:
 
 
 
 
 
- crema de maini Dove, una dintre cele mai bune folosite de mine, urmeaza sa o recumpar;
- deodorantul antiperspirant Dove, isi face foarte bine treaba, nu cred ca mai are nevoie de vreo prezentare detaliata;
 

 

 
 
- gelul intim Avon, este foarte bun, de asemenea si pretul sau;
- gelul de dus cu mango Auchan, l-am cumparat pentru miros, are si un pret destul de mic;
- uleiul de Argan de la Lady's l-am folosit pentru vergeturi, insa nu pot spune daca are sau nu efecte asupra lor deoarece cantitatea sa mult prea mica, 30 ml, a facut sa se consume in mai putin de doua saptamani;

 
 

 
 
 
- ruj IMPALA de la Lady's, l-am folosit cu placere, mi-a placut si culoarea si rezistenta;
- rimel wonderlash Oriflame, cred ca este al treilea pe care il termin, un rimel care isi face foarte bine treaba;
 
 
 
 

 
- crema de fata Olay cu spf 15, imi place foarte mult, hidrateaza si are grija de tenul meu sensibil;
- samponul regenerant Gerovital, deja am cumparat al doilea tub, gasiti recenzia sa pe blog;
- crema antivergeturi Elmiplant, am recumparat-o si vreau sa o folosesc regulat ca sa vad ce efecte are, gasiti o prima impresie despre ea pe blog;
 
 
 
 
 
- crema sensuelle am primit-o cadou la parfumul Sensuelle de la Avon;
- deodorantul Far Away l-am cumparat pentru ca imi place parfumul sau;
- demachiantul Farmasi a fost foarte bun, gasiti recenzia sa pe blog;





- gelul de curatare Blanchette cu efect de peeling mi s-a parut bun, posibil sa il recumpar;
- serul pentru varfuri de la Avon este eficient, este a treia sau a patra sticluta pe care o termin;
- gelul de dus Family care mi-a placut insa cantitatea sa de 1250 de ml m-a facut sa ma plictisesc de el.

Voi cum stati cu produsele consumate?

3 comentarii:

  1. Imi plac produsele Impala :D
    Nu le-am incercat pe toate,dar am reusit sa-mi fac o parere buna despre ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie, au o calitate excelenta, mai ales privind raportul cu pretul

      Ștergere
  2. si eu sunt innebunita dupa deodorantul Dove, chiar trebuie sa-mi mai iau si eu unul, ca pe ultimul l-am gatat deja.gelul intim e printre preferatele mele, dar mai am cred ca mai bine de jumatate. serul pentru varfuri mi-a priit, dar momentan m-am axat pe sprayul pentru protectie termica.as fi curioasa de crema anti vergeturi...sa vad, sa ma gandesc :D

    RăspundețiȘtergere