Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 5 noiembrie 2012

Favoritele lunii octombrie

        In luna octombrie nu am avut prea multe produse care sa ma atraga insa astea care sunt imi plac foarte mult.




         Parfumul Rose Absolue de la Yves Rocher l-am avut cu mult timp in urma intr-o varianta mica si mi-a placut enorm asa ca am profitat de oferta 50% si mi l-am achizitionat, il ador pur si simplu. Si gelul de dus de la Dove imi place foarte mult, lasa pielea curata, hidratata si cu un miros foarte placut.

       


           Pentru ca ramasesem fara fond de ten mi-am luat Lumi Magique deoarece l-am gasit cu doar 38 de lei in Dm, isi merita banii, da un aspect foarte frumos tenului, natural. Rimelul Impala de la Lady's a fost o surpriza placuta, imi place foarte mult peria lui si aspectul care il da genelor.
          

2 comentarii:

  1. Si mie imi place la nebunie parfumul.Mi se pare divin si cred ca nu ma voi plictisi niciodata de el. Am inteles ca va fi retras de pe piata si ca deja nu se mai fabrica :(

    RăspundețiȘtergere