Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 27 noiembrie 2012

Comanda Lady's

Astazi mi-a sosit comanda de la Lady's si vreau sa va arat si voua ce mi-am cumparat:




- samponul Camil antimatreata de care am auzit numai vorbe bune;
- masca de par prestige care are un miros demential si sper sa aiba si acelasi efect asupra parului;
- gel intim palomita, pentru ca eram curioasa sa il incerc;




- mi-am luat si 2 portfaduri transparente care imi plac mult si au fost chiar ieftine, pana in 5 lei bucata;
- o crema de maini bio la 4 lei si una de picioare care era redusa la 3 lei;
- o oja neagra brookin pentru ca mi s-a pus pata pe unghii negre;
- bineinteles si noua brosura Lady's.
Voua va plac produsele comercializate de aceasta firma?
 

Un comentariu:

  1. Super produse ti-ai luat! Sa le folosesti sanatoasa! Imi place Lady's pentru ca are multe produse care mi se potrivesc si mie.

    RăspundețiȘtergere