Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 13 februarie 2012

Tag: Pacatele mortale ale frumusetii




Am vazut ca circula acest tag prin blogosfera asa ca am decis sa il preiau si eu.


1. Lacomie Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Dar cel mai scump?

 Cel mai ieftin : o oja de la orkide, am dat 2 lei pe ea :)) mi-a placut mult  nuanta
 Cel mai scump: un fond de ten de la lancome :P

2. Manie Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost greu de gasit?

Nu cred ca am un asemenea produs ,eu ori iubesc ori urasc,  ce nu imi place dau mai departe ( prietene sau cel mai rau gunoi).
Greu de gasit cred ca oja magnetica de la flormar, si acum incerc sa dau de ea :P

3. Pofta  Care este cel mai delicios produs cosmetic?

Balsamul de buze apidermaliv, nici nu apuc sa il dau pe buze ca il si mananc, daca e dulce :))

4. Lene Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Masca de fata, clar nu am rabdare sa stau atat pe fata cu ea, ma face sa ma simt si sa arat ciudat :P

5. Mandrie  Ce produs iti da mai multa incredere in tine?

Rimelul si fondul de ten, daca le gasesti pe cele perfecte pentru tine.

6. Ravna Ce atribute gasesti atragatoare la sexul opus?

Sinceritatea si simtul umorului dezvoltat =))

7. Invidie  Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

multe :)) cosmetice, bijuterii, parfumuri, ce ii place oricarei femei :P


Care este cel mai mare pacat al vostru la capitolul cosmetice?




 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu