Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 1 februarie 2012

Cute blog award

Am primit acest premiu dragut de la Florina careia ii multumesc.


Reguli :

1. Aminteste-ti persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei - am facut acest lucru mai sus
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul
3. Spune ceva despre tine ce nu ai spus nimanui de pe blog
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor care au primit acest premiu

Intrebari:
 -  Care este produsul de machiaj preferat?
 -  Cam greu de ales dar cred ca optez pentru mascara

 - Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
 - Bijuteriile cu bufnite insa nu am apucat sa imi iau pana acum, inca tanjesc dupa cercelusii bufnita

 - Care este desertul tau preferat?
 - Nu am un desert preferat insa ciocolata cu alune as manca la orice ora :)

- Culoare prefera?
- rosu, mov.. nu cred ca prefer neaparat una

- Care este prenumele tau ?
- Emilia Elena , insa prietenii imi spun Ema

- Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
- Pitbull  feat  marc anthony - rain over me

- Pisici sau caini?
- Pisici.

Ceva despre mine : ca tot veni vorba de animale am 4 pisicute si o catelusa.

Dau acest tag  Aurorei si Dianei .

Un comentariu: