Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 28 noiembrie 2011

Shopping Elmiplant


Iata si ce mi-am cumparat de la elmiplant:
-lapte de corp care hidrateaza foarte bine;
-lapte demachiant bioten cu galbenele.... imi place ca miroase frumos si curata foarte bine si delicat machiajul;
- crema de maini care e yummy;
- crema exfolianta bioten, imi place ca e delicata cu tenul meu;
In general imi plac mult produsele acestei firme, si intotdeauna se va gasi macar unul in casa mea.
Am si o surpriza pentru voi. Pentru ca tot se apropie luna cadourilor planuiesc un mic giveway, asa ca stati aproape. O zi placuta. V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Ce de produse!Super!Am vazut in Kaufland o oferta cu produse Elmiplant:o lotiune de corp la care se dadea gratis o crema de maini.Ambele costau in jur de 11 lei.Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa.
    Ai un blog award de la mine
    http://ginutzacristiana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu demachiantul, e genial! Si imi place mult si mirosul :x !!

    RăspundețiȘtergere