Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 18 noiembrie 2011

Au sosit in sfarsit bunatatile!


Am asteptat acest colet cu nerabdare, asa ca iata in sfarsit a ajuns in mainile mele. Iata si bunatatile
- apidermaliv crema pentru fata, nu sunt la prima testare, mai am o cutiuta pe care o folosesc seara, cand simt ca tenul meu are nevoie de mai multa hidratare;
- apidermaliv balsam pentru buze, deja l-am testat si imi place la nebunie, atat mirosul cat si gustul :)) , textura si faptul ca hidrateaza si protejeaza buzele, adio buze uscate;
- apidermaliv masca pentru ten uscat, sunt curioasa sa o testez ;
- apidermaliv crema pentru calcaie cu propolis, imi place textura si mirosul, numai buna pentru sezonul de iarna;
- apidermaliv crema pentru calcaie  cu ulei esential de menta, o vad potrivita mai mult pentru vara, pentru hidratarea si racorirea picioarelor;
Incepand de azi imi voi forma o parere despre ele folosindu-le zilnic iar apoi o sa imi impartasesc experientele cu voi.

3 comentarii:

  1. Cat de bine arata!


    Sa le folosesti cu drag si se ne impartasesti impresiile tale!


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, si tu ai primit!!!!Sa le folosesti cu placereeee!!!Ms de vizita de pe blog si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa fie bune produsele. Abia astept sa imi fac o parere despre ele :)

    RăspundețiȘtergere