Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 29 august 2018

Apidava cosmetice cu miere - demachiant si lotiune tonica


                           Este esential pentru tenul nostru sa urmam intocmai toti pasii rutinei de ingrijire. In aceasta postare o sa cititi despre doi dintre acestia: demachiere si tonifiere. De data aceasta produsele vin din inima Transilvaniei si sunt cosmetice pe baza de ingrediente apicole de calitate superioara. Mai cu exactitate este vorba despre laptele demachiant si lotiunea tonica purifianta de la Apidava pe care am avut ocazia sa le incerc prin intermediul campaniei organizata de Brander. Sunt incanta ca am avut prilejul sa ma bucur de acestea si sa impart experienta mea cu voi.



                              Primul lucru care mi-a placut la prima vedere la acest lapte demachiant a fost ambalajul. Tubul este de culoare inchisa, ceea ce nu face continutul sensibil la lumina, iar sistemul de dozare prevazut cu pompita. Consistenta este una cremoasa si are un miros placut usor dulceag. Curata bine machiajul si nu irita ochii sau tenul. Are o cantitate de 200 de ml si costa cu aproximatie 20 de lei, in functie de locul de unde este cumparat.


Efecte, ingrediente,valabilitate













                                     Lotiunea tonica are un miros usor mai intepator, spre mentolat as putea spune. Este de culoare galbena si la fel ca si in cazul laptelui demachiant imi place ambalajul si modul de dozare. Si aceasta are o cantitate tot de 200 de ml si acelasi pret, in jur de 20 de lei. Imi place foarte mult efectul sau asupra tenului deoarece il lasa usor hidratat si luminos.


Utilizare, ingrediente , valabilitate :


                                   In total am observat ca cei de la Apidava produc in jur de 25 de tipuri de produse cosmetice cu miere si chiar si sapunuri,pe care de altfel sunt foarte curioasa sa le incerc si eu. Voi folositi produsele lor? Cum vi se par?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu