Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 15 mai 2016

Comanda eMAG - experienta mea


                       Azi va scriu cateva cuvinte despre eMAG, un site de care sunt foarte multumita. Am comandat de cateva ori de la ei pana acum si pot spune ca sunt foarte seriosi. Un alt lucru pe care l-am apreciat este promptitudinea, spre exemplu aceasta comanda a fost plasata sambata la pranz si lunea deja eram contactata de curier pentru livrarea ei. Produsele vin sigilate si foarte bine ambalate, fiecare produs comandat a avut cutia lui, trei produse-trei cutii, asa cum se poate vedea in imaginea de mai sus. Ce ma mai incanta este si diversitatea de produse care se gasesc: cosmetice, dermatocosmetice, produse profesionale, aparate electrocasnice, haine, incaltaminte, bijuterii, etc.
                       



                      Pe site se gasesc tot timpul promotii si oferte, iar la o comanda minim 150 de lei beneficiati si de transport gratuit. Pentru ca sunt de ceva timp clienta eMAG, urmaresc mereu oportunitatile care se ivesc pentru a-mi cumpara ceea ce imi place la reducere. Cum imi doream de o vreme incoace o perie rotativa, nu am mai stat pe ganduri cand am vazut ca cea de la Rowenta avea o reducere considerabila. Si pentru ca tot nu am mai platit curierul am mai adaugat doua produse in cos de care aveam nevoie.
                 



                           Va pot spune ca deja am folosit tot ce a fost in comanda si sunt foarte multumita. Cu siguranta voi scrie separat despre fiecare. Bineinteles ca atunci cand voi mai avea nevoie voi apela cu mult drag la eMAG

3 comentarii: