Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 21 februarie 2016

Review: gel spumant purifiant Gerovital Plant


                         Pentru mine ingrijirea tenului este cel mai important ritual de infrumusetare, si bineinteles primul pas este curatarea fetei, lucru care trebuie facut atat dimineata cat si seara indiferent daca ne-am machiat sau nu. In ceea ce priveste demachierea am fost mereu deschisa sa incerc noi produse, cu gandul ca il voi gasi pe cel perfect de care voi deveni de nedespartit, cel putin o bucata de timp, nu cred ca tentatia de a incerca lucruri noi va disparea vreodata.
                         

DESCRIERE

                             Printre gelurile de curatare incercate de mine in ultima vreme se afla si cel purifiant de la Gerovital Plant, produs de firma autohtona Farmec. L-am zarit in raft la Kaufland si mi-a starntit interesul, iar pretul de 14 lei este si el foarte prietenos. Acesta se adreseaza in general tenului acneic, insa nu mi s-a parut o problema sa il folosesc si eu, mai ales ca uneori din senin imi  mai apar cate  unu - doi monstruleti urati. Mie mi-a placut foarte mult , in asa fel incat deja aproape am dat gata si al doilea recipient

     INGREDIENTE SI CANTITATE


Iata si motivele:
- raport pret cantitate/calitate/pret excelent;
- curata foarte bine tenul de urme de machiaj si impuritati;
- spre mirarea mea nu imi usuca fata;
- nu mi-a cauzat neplaceri - usturimi ale ochilori, iritatii ale tenului, etc;
- are un miros placut, a plante.

                           De ceva vreme am observat ca imi plac foarte mult produsele lor de curatare , in special gelurile, mai am unul in teste tot de la ei, pe cel din gama dermato, de care va voi povesti cateva lucruri intr-o postare viitoare. 

2 comentarii:

  1. Interesant produs ,o sal incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat acest produs dar mi-ai starnit curiozitatea. Am si eu o gramada de produse care asteapta sa fie folosite! Am o lista lunga .....

    RăspundețiȘtergere