Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 26 ianuarie 2016

Dezamagire - KERIUM DS Sampon anti-matreata


                       Azi va scriu pe scurt despre un produs care din pacate nu a fost pe masura asteptarilor mele. Este vorba despre KERIUM DS Sampon anti-matreata produs de marca de dermatocosmetice La Roche-Posay. In general imi plac produsele lor si cam cu tot ce am folosit de la ei am avut o experienta placuta. Pentru ca intr-o perioada scalpul meu o luase iar razna am zis sa incerc acest sampon care promitea exact ceea ce eu cautam - eficacitate antimatreata si calmare intensa, insa rezultatele nu au fost intocmai asa. Mai jos aveti detaliile tehnice si motivele pentru care Kerium DS nu a fost preferatul meu.





Cantitate - 125 ml
Pret - 50-55 de lei in functie de oferte


INGREDIENTE



INDICATII SI UTILIZARE



De ce nu mi-a placut acest sampon:
- pe langa faptul ca nu mi-a rezolvat problema cu matreata parca mai rau mi-a facut scalpului;
- nu am observat vreun efect de calmare, mancarimile erau la fel;
- usuca foarte tare firul de par;
- cantitatea este destul de mica in raport cu pretul si nici calitatea nu exceleaza;
                   In concluzie acest sampon intra cu usurinta pe lista produselor care m-au dezamagit. Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu