Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 9 decembrie 2015

Dezamagire: Spuma delicata de curatare NIVEA



                   Azi am revenit cu o noua postare, de data aceasta cu un produs care din pacate a fost o mare dezamagire. Este vorba despre spuma de curatare NIVEA. Aceasta este destinata tenului sensibil si vine intr-un recipient cu pompita. Are o cantitate de 150 ml si costa sub 20 de lei, in functie de oferte. Valabilitatea sa este de 12 luni de la deschidere si se lauda cu o curatare extra-delicata si deosebita.




                            Inca de la prima utilizare mi-am dat seama ca aceasta spuma nu isi face treaba. Efectiv nu curata, ce sa mai vorbim de urmele de machiaj. Este ca si cum te-ai spala cu apa si atat. Cred ca este primul produs de curatare a tenului de care am fost atat de dezamagita. Am tot incercat sa o folosesc dar rezultatul a fost acelasi mereu.



                           Desi in general imi plac produsele NIVEA, acesta a fost primul care m-a dezamagit profund. Voi ati incercat aceasta spuma de curatare? Ce parere aveti?

2 comentarii:

  1. Pacat de ea, vroiam sa o incerc, in general imi plac produsele Nivea.

    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt la al doilea tub si imi place super mult. Probabil ai nimerit un lot naspa

    RăspundețiȘtergere