Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 20 august 2014

Vacanta pe litoralul romanesc

            Hi girls! Nu am mai scris de foarte mult timp pe blog si asteptam cu nerabdare sa scriu urmatoarea postare. Imi era dor sa impartasesc cu voi experientele mele, sa va citesc comentariile dar si sa le urmaresc pe colegele mele bloggerite. Azi incerc sa ma pun la curent cu tot ce misca in blogosfera, sa citesc noutatile si sa vad cu ce postari ma incanta colegele mele de blogging. Motivul absentei mele a fost faptul ca sunt in concediu, insa de luni sper sa revin la normal cu blogul pentru ca am o mie si una de ideei despre ce as putea scrie.
           O mare parte a concediului mi l-am petrecut la mare, 7 zile frumoase in statiunea Olimp. Este prima data cand merg acolo, chiar mi-a placut sa incerc ceva nou. Am fost incantata ca autostrada soarelui este terminata, usureaza cu mult timpul petrecut pe drum, astfel ca de la Pitesti la Constanta am facut doar trei ore de mers cu masina.



Singurul drum care este de-a dreptul enervant este Centura Bucuresti, mi se pare aiurea ca o centura sa fie intrerupta de drumuri, fara sa se faca un sens giratoriu sau ceva pentru a usura traficul. Cel mai rau este ca acest lucru se intampla de ani buni si nimeni nu face nimic, doar traim in Romania.
Lasand la o parte partile mai putin bune din aceasta tara sa trecem la cele frumoase.



   
                   Plaja din Olimp este frumoasa, linistita, unde de poti bucura de relaxare departe de agitatia care este de altfel in statiunea Mamaia. Din cate am observat aici vin mai mult familiile cu copii de toate varstele. Seara te poti plimba pe faleza din Neptun care este la o aruncatura de bat de Olimp. Aici gasesti diverse magazine si terase, dar si un parc de distractii. Imediat langa Neptun e Jupiter si Cap Aurora, statiuni la fel de mici precum Olimp si Neptun.


                    Plaja statiunii Olimp mi s-a parut destul de curata, exceptand algele, insa cu intrarea in apa era ceva mai greu deoarece erau foarte multe pietre, pacat ca nu se ocupa nimeni de acest lucru. Eu am profitat din plin de zilele frumoase, si nu va faceti griji, nu am uitat de protectia solara.




               In week-end am prins si ceva ploaie dar vremea si-a revenit destul de repede si luni am mai prins timp bun de plaja.Dupa cum puteti vedea in poza hotelurile din Olimp sunt foarte mari, multe din ale au cate 13 etaje, ceea ce inseamna cam peste o mie de camere, si ce e trist e ca am vazut cativa giganti din astia lasati in paragina.
     




            Mi-a placut concediul petrecut in statiunea Olimp si cu siguranta o sa ma mai intorc candva aici. Pana la anul cand voi revedea marea raman insa cu amintirile placute si pozele frumoase.


           Voi unde v-ati petrecut concediul in aceasta vara? Ce parere aveti despre statiunile de pe litoralul romanesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu