Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

marți, 8 iulie 2014

O zi cu mult soare!

             Hi girls! Ieri am avut parte de o zi frumoasa si plina de soare asa ca am imortalizat acest moment. De fapt aceasta postare de vrea o prima postare gen ootd, deci nu aruncati cu pietre, sunt la inceput de drum, inca invat.





Tot la soare e mai frumos :)





 Bineinteles ca am purtat acest set extraordinar cu o bratara asortata.


 Si imaginea in ansamblu :D



          Superbul set purtat se numeste Alice Pearl si este confectionat din piele. Eu personal il ador si daca va place si voua il puteti gasi printre frumoasele bijuterii Velbi.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa salopeta. te pup, scumpo.

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multe OOTD-uri iti doresc!
    Si pentru mine inceputul a fost al naibii de greu dar acum... Abia astept sa le arat cititorilor mei outfituri care mai de care!

    Pupici,
    Catalina M. - Chate's Diary

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragut setul ^_^

    https://www.facebook.com/pages/Mili-chic-handbags/752092581520202?ref_type=bookmark

    RăspundețiȘtergere