Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

miercuri, 25 iunie 2014

Review: Bioderma Sensibio Rich




           Inca de la inceputul acestei postari trebuie sa va spun ca ma declar fan infocat Bioderma Sensibio. Am incercat si lotiunea micelara si crema Sensibio Light, al carei review il gasiti aici, si tare imi doresc sa incerc si noul Bioderma Sensibio Tolerance Plus. Tenul meu este sensibil, intolerant si nu orice crema il multumeste, insa gama Bioderma Sensibio ii e pe plac si i se potriveste ca o manusa. In urmatoarele randuri veti gasi parerea mea despre Sensibio Rich care sper sa va ajute in alegerea unei creme potrivite pentru tenul vostru.





Cantitate - 40 ml ;

Pret - in jur de 50 de ron;

Proprietăţi:
Formula fără parfum.
Hipoalergenic, fără surfactanţi, fără parabeni şi non-comedogen.

Indicatii:
Crema zilnica, calmanta, hidratanta si intens nutritiva pentru piele sensibila, intoleranta, uscata sau foarte uscata.

Ingrediente:




Parerea mea:
- dupa cum se vede in fotografia de mai jos Sensibio Rich are o textura mai groasa dar care atunci cand o pui pe fata se intinde foarte usor si intra repede in piele fara sa lase tenul incarcat ;
- desi este pentru tenul uscat sau foarte uscat cred ca se potriveste si unui ten normal;
- este o buna baza de machiaj;
- in ceea ce priveste ingredientele le gasesc foarte bune, pe site-ul Paula's choice crema Sensibio Light este cotata cu average iar cea Sensibio Rich cu good si sincer si eu am simtit o diferenta intre cele doua, cea din urma mi s-a parut mai hranitoare;
- apreciez si ambalajul, ingredientele se pastreaza bine iar crema este ferita de contaminare.



Imi place foarte mult aceasta crema si sigur o voi recumpara. Voi ati incercat vreun produs Bioderma Sensibio?

3 comentarii:

  1. Nu am incercat-o, dar pare misto.
    Eu am din aceeasi gama masca, crema de ochi si bineinteles iubita mea solutie micelara. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare foarte interesanta , doar ca nu e pt tenul meu :( . Dar chiar suna foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat-o si eu . Mi-a placut destul de mult!

    RăspundețiȘtergere