Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 20 octombrie 2013

Castigatoarele concursului cu Depozitul de Frumusete

Am analizat si reanalizat comentariile voastre. Mi-a fost foarte greu sa aleg cele doua castigatoare mai ales ca mi-au placut mai multe raspunsuri insa doar doua dintre voi pot primi premiile. Iata castigatoarele:


GEORGIA TANASE




CLAUDIA_MAMI



Cele doua castigatoare au fost verificate si au respectat strict regulile acestui concurs. Felicitari fetelor! Astept sa imi lasati datele voastre in urmatoarele 24 de ore unde pot fi expediate premiile la adresa de email emiliaelena@rocketmail.com . In cazul in care nu primesc vreun semn de la voi in timpul dat voi fi nevoita sa aleg alte castigatoare.
Celelalte fete sper ca nu sunt suparate si se pot inscrie la concursul cu Econatura sau la cel cu I love cosmetics Romania de pe pagina mea de facebook.
Sa aveti o duminica frumoasa!

4 comentarii:

  1. felicitarii primei castigatoare ,eu personal nu ma pot felicita imi pare sincer nespus de rau ca nu am putut citi blogurile pana acum ,de vineri am fost plecatii si abia aseara am ajuns cu toata oboseala si treaba care am avuto ceva ma inpins sa intru sa citesc si nu mi ramane decat sa o felicit pe cealalta castigatoare deja aleasa .. o seara frumoasa .

    RăspundețiȘtergere