Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

joi, 29 august 2013

Shopping



Va marturiseam intr-una din postarile trecute ca baia mea s-a cam golit si a trebuit sa imi cumpar anumite produse. Iata pentru ce am optat:





- despre balsamul acesta de la Garnier am citit numai pareri foarte bune asa ca am zis ca trebuie sa il incerc si eu;
- crema de la Elmiplant am mai avut-o in trecut si stiam ca este foarte buna pe timp de vara;
- crema de maini Dove este ieftina si foarte buna;




- gelurile de dus Kaufland, am citit recenzii bune despre ele asa ca mai ales la pretul la care il au ( in jur de 3-4 ron) am zis ca nu am nimic de pierdut, si bine am facut deoarece miros super, fac multa spuma si curata bine pielea;





- deodorantul Aile a costat 3 ron dar isi face treaba mai bine ca alte deodorante mai scumpe;
- gelul intim inca nu l-am testat dar preul sau este si el foarte mic, in jur de 6 ron pentru o cantitate de 500 ml ( atat deodorantul cat si gelul sunt luate din Kaufland) ;




- daca va doriti servetele umede ieftine si bune va recomand sa incercati la Kaufland.


17 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai atras atentia cu gelurile de dus :) Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere. Servetelele umede, toate sortimentele, sunt preferatele mele. Crema de la Elmiplant o folosesc si eu, imi place cum miroase si lasa tenul fin. Iar cu gelurile de dus nu ma atata, ca deja am destule :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere! Se vede ca sit u dai cate o tura consistenta prin Kaufland :D.

    Gelul si crema de dus inca nu le-am incercat, inca sunt pe Aile.
    Toata gama de servetel umede este foarte buna si ieftina. O recomand oricui.
    Astept niste review de la deodorantul Aile si gelul intim Caterine :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt foarte curioasa de gelul intim :) sigur o sa imi spun parerea intr-o postare despre el

      Ștergere
  5. Si mie imi place mult crema de maini Dove :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai mi-am luat si eu un balsam de la garnier si de abia astept sa il testez. sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut ceva cumparaturi!Sa le folosesti cu drag!Eu vreau sa mai scap de unele produse, am foarte multe si trebuie consumate sa nu expire.Inca caut o masca sau un balsam de par foarte hidratant pentru parul meu uscat si care sa tina, nu doar in prima si a doua zi.Poate faci un review la balsam! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. au aparut acum servetele demachiante la oriflame in gama tea tree, foarte bune si ieftine. Si am o "colectie " la baie de geluri de dus, tre sa ma opresc din cumparat::)))

    sa le folosesti sanatoasa!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Gelul de dus de la Kaufland este foarte bun.Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. bineinteles ca acum vreau gelurile de dus :). desi nici cel pt igiena intima nu pare a fi de lepadat.

    sa te bucuri de ele.

    RăspundețiȘtergere
  11. sa le folosesti cu placere!vad ca esti fana Kaufland:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai facut curioasa cu crema de la Elmiplant.Te pupacesc:3
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am avut samponul de la Garnier si mi-a facut o tona de matreata.Am si balsamul, insa nu l-am folosit pana acum, am alt balsam inceput

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie imi plac gelurile de dus crema marca Kaufland :-x :-* te pup, Alina.
    http://rustik-shop.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere