Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 11 februarie 2013

Ce produse am mai terminat



Crema Amazonia  de la Oriflame, nu mi-a placut nici textura nici mirosul


Gelul de dus cu cafea de la Lady;s mi-a placut mult si sigur il voi recumpara, la fel si cel de la Kaufland, mai ales ca este numai 4 lei.




Balsamul de par de la Avon a fost preferatul meu si sigur il voi recumpara (review aici) , la fel si serul de par pentru  stralucire de la Oriflame. Despre samponul Dove nu am tocmai cuvinte de lauda, m-a umplut de matreata si primeste un mare NU din partea mea.

M-am hotarat ca de acum sa nu mai fac empties of the month ci ce produse am mai terminat, pentru ca pana la sfarsitul lunii uitam sa mai fac poze la toate produsele, asa ca cum termin cateva cum o sa le postez. V-am pupat! O zi frumoasa!
 

5 comentarii:

  1. Eu ma inteleg bine cu samponul Dove :D. Nu e preferatul meu, dar nu imi creaza probleme.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am crema amazonia...vara e ok insa pentru iarna nu imi place deloc...m-ai facut curioasa de balsamul avon,o sa il incerc si eu.te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi-a placut crema deloc, chiar iti recomand sa incerci balsamul

      Ștergere
  3. Balsamul il am si eu si intr-adevar e foarte ok. Ma tenteaza de multa vreme gelul de dus cu cafea de la Lady's, poate o sa il incerc pana la urma...

    RăspundețiȘtergere