Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

vineri, 5 octombrie 2012

Preferatele lunii septembrie - La roche posay

                    Va spuneam luna trecuta despre crema hydreane riche si cum ca am terminat-o si acum folosesc toleriane ultra la care v-am promis si un review care o sa vina in curand. Ei bine vreau sa va spun ca m-am indragostit iremediabil de produsele La roche posay iar toleriane ultra este preferata mea din toate cremele lor. Dupa cum va dati seama ele sunt produsele favorite in luna septembrie si nu numai.




            Imi plac produsele acestea deoarece tenul meu este foarte sensibil si nu de putine ori am avut neplacerea ca dupa ce am folosit o crema de fata sau un demachiant sa ma inrosesc, sa ma usture fata sau sa ma umplu de mici bubite.
           Preferatele lunii septembrie ( bineinteles toate de la La roche posay) sunt:
- apa termala
- toleriane ultra
- gel demachiant fiziologic
- lapte demachiant toleriane
           Despre apa termala am vorbit aici deci vor urma si celelalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu