Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 26 august 2012

Bunatati de la Julia Bijoux



        Voiam de mult timp sa fac aceasta postare dar ba nu am avut timp, ba am uitat insa azi am zis ca trebuie pentru ca merita. Vreau sa va vorbesc despre o fata care face si aduce bijuterii nemaipomenite. Eu mi-am luat o gramada de lucruri de la ea si mi-au placut foarte mult, in plus este o fata serioasa. Iata cateva din lucrusoarele luate de la ea:




        Organizeaza si concursuri pe pagina de facebook, intrucat am castigat si un ceas la unul din concursurile ei. Pe langa ce am fotografiat mai am si alte bijuterii de la ea dar nu le-am mai scos din cutiuta ca sa le pozez, eu cred ca sunt indeajuns cateva poze pentru a va face o idee. Pana la urma mi-am luat si cerceii mult doriti :)) cercelusi bufnitei, imi doream de mult o pereche.


           Am si un ceas preferat: 



        Pe Julia o puteti gasi aici, iar pentru comenzi ii puteti lasa un mesaj privat cu ce va doriti. Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu