Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 16 ianuarie 2012

Final de Campanie wom pentru Palette Mousse Color/trender.ro


  Se pare ca aceasta campanie a ajuns la final. Multumesc celor care m-au urmarit si celor care au votat
 in sondajul facut de mine. Rezultatul este unul bun si anume ca mai mult de jumatate din persoanele care au folosit aceasta vopsea o apreciaza insa nu toata lumea o va mai cumpara, unii nefiind pe deplin multumiti de rezultate. Mie in general mi-a placut aceasta vopsea, insa ca si majoritatea nu stiu daca o voi mai cumpara, nu cred ca este alegerea mea numarul 1, o parere trendereasca trebuie sa fie sincera, ei bine aceasta este si parerea mea, este o vopsea buna insa nu excelenta.

2 comentarii:

  1. SInceritatea este foarte importanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ar trebui sa fie toate persoanele care participa la aceste campanii: sincere, pentru a fi imbunatatit produsul.Si eu am postat tot asa...parerea sincera: faptul ca vopseaua iese la spalat si ca abia se mai vede ca m-am vopsit si ca exista o diferenta intre nuanta care este scrisa pe cutie si ceea ce iese. Nu voi mai cumpara nuanta pe care am avut-o 800BLOND DESCHIS.Am zis totusi sa-i mai dau o sansa si sa-mi cumpar Blond Auriu.Daca si atunci o sa ies spre roscat...nu voi mai cumpara deloc.

    RăspundețiȘtergere