Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

luni, 24 octombrie 2011

Review Max Factor: Extreme Lengthening Mascara


Am acest rimel de aproape 6 luni si este aproape sa il arunc.. Mi-am format deja o opinie despre el si vreau sa o impartasesc cu voi. L-am cumparat de pe e-cosmetic la set cu sau 2000 calorie curved brush si m-a costat 45 de lei; mare mi-a fost mirarea cand in dm am dat peste rimelul acesta la 74 de lei. Vorbind de raportul pret/calitate asa cum l-am cumparat eu se merita (45 de lei 2 rimeluri), poate chiar si 45 de lei bucata insa 74 de lei mi se pare un pret mult prea mare.
Iata si peria:
 

Ati inclina sa spuneti ca este la fel cu cea de la Super full de la Avon, insa aceasta este mult mai calitativa. Imi place ca alungeste genele insa sunt cam lipsite de volum. Iata si efectul acestei perii:

Per ansamblu este un rimel bun si pretul este unul acceptabil, asta in functie de unde il cumparati. Nota mea este 9 pentru acest rimel. Singurul minus este ca nu prea ofera volum, cel putin in cazul meu. Imi place ca nu s-a uscat in tub, nu se sfarama de pe gene si nici nu te murdaresti pe pleoape cand il aplici.Il recomand!

2 comentarii:

  1. Arata super bine genele :D Deci face o treaba buna. Eu insa nu-mi parasesc Collosalul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mi se pare ca arata excelent pe gene. Si peria e super :X:X

    RăspundețiȘtergere