Un blog dedicat frumusetii

Un blog dedicat frumusetii

duminică, 1 februarie 2015

Pe ce am mai dat banii in ianuarie

           Pe langa produsele achizitionate de la Oriflame in campania 1 pe care vi le-am aratat aici am reusit sa mai cumpar si alte chestii de care aveam sau nu nevoie. Dar stiti voi, niciodata nu ai prea multe cosmetice si nimic nu este vreodata in plus, chiar daca nu prea le folosesti.
          

              La Auchan am pus in cos o placa de par de care aveam mare nevoie, cea veche mi-a cazut jos si s-a spart, asa ca am luat una Remington la doar 75 de lei. Sunt foarte multumita de ea, acasa am realizat ca atat ondulatorul cat si epilatorul sunt aceeasi marca. Pe langa placa mai aveam nevoie si de un produs de curatare pentru fata si m-am gandit sa incerc ceva nou. Cum nu stiam ce sa aleg intre Farmec si Byphasse le-am pus pe amandoua in cos, oricum le-am gasit la oferta. Tot in Auchan se gaseste si un sector de produse pentru machiaj la preturi imbatabile, asa ca am achizitionat rimelul de la Rimmel pentru doar 12 lei.
               


       
                  Pentru ca Sensibio Tolerance era pe final si aveam nevoie de o crema noua am zis sa incerc si Bioderma Sensibio AR, stiti doar ca Bioderma e marca mea preferata in ceea ce priveste ingrijirea tenului. De la Catena am luat si un gel intim Genera.




                        De la Elf am comandat un primer si o pensula, oricum am o lista ceva mai mare cu ce imi doresc de pe site-ul lor si in viitor voi plasa iar o comanda la ei. Dintr-un magazin de cosmetice am luat si doua oje, Flormar si Leydi. Tot acolo am zarit si truse de la Ruby Rose, am luat si eu una  micuta in memoria vremurilor apuse.


                       La inceputul lunii am intrat si in DM insa nu aveau cine stie ce oferte si am plecat doar cu o spuma de ras, am vazut ca oferta de acum este mult mai tentanta si sigur le voi face zilele acestea o vizita.



                         Cam aceasta a fost captura lunii trecute. Voi cum stati cu tentatiile cosmetice?

5 comentarii:

  1. Am şi eu placa, este foarte bună. Rimelul retro glam l-am încercat mai demult şi ţin minte că nu mi-a plăcut dar nu prea mai ştiu de ce :)) Pensulele de la Elf sunt foaaarte bune, la fel şi primerul. Oja de la flormar arată super bine. Pupici!!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/2015/02/cartea-saptamanii-demonii-fiodor.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toate am avut acele mici paletute de machiaj de la ruby rose! Cel putin,eu cu ele am inceput sa experimentez machiajul! 12lei mascara de la rimmel??? Doamne,vreau si eu!!! ScandalEyes ramane preferatul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu drag! am si eu o paleta de la Ruby Rose, mi se pare tare versatila, iar culorile minunate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am deja o groaza de produse neincepute si eu tot cumpar :)) Spune-mi te rog daca gelul intim de la farmacie are miros sau nu. Eu am incercat 2 in ultimul timp, nu retin numele acum, dar nu imi plac deloc datorita parfumului intepator.

    RăspundețiȘtergere